Drakensang první dojem a menší recenze

8. prosince 2016 v 11:41 |  games recenze
Výsledek obrázku pro Drakensang logo png
Hra jejíž název nezní nejhůř, ale třeba já jí na chuť nepřišla. Hra, která má být údajně něco jako diablo , o tom žádná. Hra je opravdu diablu dosti podobná resp. je na stejný způsob. Hra je celkově v češtině což je pochopitelně u spousta lidí jedno velké +. U mě samozřejmě taky. Málo která hra a především onlinovka je v češtině. Mimo to však ve hře nenajdete nic nového. Hra obsahuje jak pve tak i pvp. Kamera je klasicky jako u diabla a chodíte pomocí levého tlačítka myšky. Stejně je natočená i kamera. Levým tlačítkem pak klikáte na postavy , které vám dávají úkoly a sbíráte itemy (věci). Kouzla se pak ovládají čísly a tlačítky. Stejně jako v některých diablovkách i tady velice záleží na itemech, které na sobě člověk má.
Člověk tedy dostává úkoly , které následně plní. Hra má také celkem obsáhlý příběh. Z podzemí vylézají nastvůry a vašim úkolem je pozabíjet je. Jenže ke všemu se šušká , že je možná existence draka. No a kdo jiný by mohl nastolit mír než vy?

Nesmí chybět klasická tutoriálové úroveň, která vám sice moc nedá, ale to hlavní pochopíte. Na výběr máte ze 4 tříd - mág neboli čaroděj kruhu, pro mě prostě hunter /ranger, rytíř a nesmí chybět paromechanikus. Každá třída má něco do sebe, ale také má nějaké to -. Stejně tak má každá třída vlastní strom schopností a svoje specifická kouzla. A stejně jako ve wowku cvakáte talenty tedy kouzla. Tady se ke všemu přidává strom dovedností..

A aby toho nebylo málo, klasicky si můžete hru zaplatit a mít tak prémiový účet. Jako se ve wowku rychlejí expí heirloomama , tady vám prémiová verze slibuje rychleji expit. Samozřejmě se dá, ale úplně normálně expit i bez jakéhokoliv sypání peněz. Maximální level je po velkém updatu 50.

Celkově vypadá hra velmi zajímavě, skoro jako dobrá diablovka. Hra je bohužel jeden velký stereotyp.

Osobně mě hra neoslovila. Zkrátka já na tyhle diablovky moc nejsem. Diabla jsem samozřejmě hrála, ale už proto, že si nerozumím s ovládáním hry je to celkem náročné. Jop já jsem zvyklá ovládání w,a,s,d , případně ještě myška. Většinu her povětšinou srovnávám s wowkem, které je na prvním místě. :D Navíc přiznám se, že i u grafiky mi celkem cuká oko a u tříd taktéž. Na zabití času celkem dobrá hra, ale pro mě zkrátka stereotyp.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.