Star stable online recenze

10. dubna 2017 v 18:59
Výsledek obrázku pro star stable png

Star stable online, je opravdu skvělá hra pro všechny milovníky koňí a především pro ty, kteří pamatují éru pony clubu a Starshine Legacy. Star stable je online Švédská hra s koňmi v provozu od roku 2012 a je volným pokračováním hry Star Shine Legacy ( o této hře si řekneme zase jindy).

Ve hře hrajete za postavu, které vyberete vzhled, jméno, přijmení podle sebe a k tomu si vybíráte nejen jméno koně, ale také vzhled. Jako malý neodstatek mi přijde spoustu kombinací jmen, které zní skvěle, ale jsou zabrané. Na druhou stranu tohle svědčí o tom, že hru hraje opravdu hodně hráček. Během hry se účastníte různých šampionátů, závodů , celou hru trávíte v sedle vašeho koně. Samozřejmě plníte rzné questy, sbíráte různé koně, vylepšujete svůj status dovedností a děláte zajímavé questy i s postavami ze Star Shine Legacy. (Tedy na těch se pracuje, ale Sabine normálně potkáte ve stájích a i jezdce.)

Hra je v Aj což je nejspíš nevýhoda pro spoustu mladých slečen, osobně mi tohle nijak nevadí. Hra jde spustit na win a Mac, takže ostatní si ani neškrtnou. Každou středu pak probíhá aktualizace. Ovládání je klasicky WASD a skáče se mezerníkem. A teď mé dojmy ze hry.

Hra je opravdu skvělá v tom, že celou jí vlastně projedete v sedle. Questy mi však chvilkama přijdou dlouhé a zvětšiny si na začátku hrajete na zahradníka. Tohle všechno jsou věci, které lze přehlédnout, ale i tak má hra několik -. Například skákání s koněm. Celá hra je zdarma dokud nechcete skákat. Myslím obyčejné skákání. Na to musíte mít Star rider což se každý měsíc platí. Na 1 měsíc 109 ,- na 2 měsíce 209 ,- a tak dále. Samozřejmě to přináší i výhody. Každý víend dostanete 100 star coins za které koupíte rare itemy (lepší itemy než v běžném obchodě a lépe vypadající). Ke konci každého měsíce je double takže dostanete 200 Star coins.

Jako další nevýhodu vidím chvilkama grafiku. Ta prostě občas brzdí požitek ze hry a to celkem dost. Začáteční koně mi nepřijdou moc proprcovaní jako ti, které si můžete pak během hry koupit za Star coins. Sem tam i postavy jsou graficky příšerné. Občas stojíte ve vzduchu, neskočíte a podobně. Myslím, že drobné vady lze odstranit, ale jaksi se nic nekoná. Další věc je vlastně výstroj pro koně a samotný kůň. Jak už víte jsou tam různé závody, ale čas se začátečním koněm nikdy nebudete mít lepší, dokud se mu výrazně nezvýší dovednosti. Samozřejmě jedna z možnost je expit koně, expit, expit a zase expit. Ale logicky kůň za Star coins má ty staty (dovednosti) vyšší než ten , kterého dostanete. Tak samo musíte sobě i koňi ty dovednosti zvědat věcma. Za star coins! Takže nakonec máte na závody 10 kolekcí výstroje a měníte je mezi sebou podle toho, co zrovna jedete na jakém koňi. No a pak jsou tu malé slečny, které věčně žebrají o star rider nejlépe lft (že zaplatí celou částku a už jej mají na vždy), slečny, které prodávají account a slečny , které kradou. Také občas world chat stojí za to.

Co je na hře ale skvělé je to, že opravdu navazuje na Starshine Legacy, ale je otevřená. Tudíž si můžete na koňi projet celý Jorvik a podobně. Také některé questy jsou opravdu zajímavé a celkově mi hra přijde dost zajímavá. najdete tam spoustu obchodů a spoustu nových jich ještě bude, také se mi líbí zajímavé aktualizace např. na Apríl jste si mohli změnit barvu základního koně na galaxy. :D Můžete se přidat do koňského klubu a účastnit se klubových závodů, párty a spousty dalších skvělých věcí. Jinak sem tam jsou kódy do hry. Ten kód bývá na zvláštní příležitosti, ale povětšinou za něj něco dostanete. A momentálně jsou ve hře už i Haflingové. ;)

Určitě mi napište pokud hrajete ja se vám hra líbí, případně co se vám na hře nelíbí. :) A příště se už vrhnu na toho Starshina. ;)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.